منتدى جامعة الأزهر
هذه الرسالة تفيد بأنك غير مسجل بالمنتدى تفضل بالدخول على اشتراكك ان كنت عضو لدينا او قم بالنقر على زر التسجيل لتصبح عضو معنا
منتدى جامعة الأزهر
هذه الرسالة تفيد بأنك غير مسجل بالمنتدى تفضل بالدخول على اشتراكك ان كنت عضو لدينا او قم بالنقر على زر التسجيل لتصبح عضو معنا
منتدى جامعة الأزهر
هل تريد التفاعل مع هذه المساهمة؟ كل ما عليك هو إنشاء حساب جديد ببضع خطوات أو تسجيل الدخول للمتابعة.

منتدى خاص بجامعة الازهر للتعليم والدراسه من خلاله

الرئيسيةأحدث الصورالتسجيلدخول

مفيش غير اللى ف بالى

3 مشترك
كاتب الموضوعرسالة
زائر
زائر

مفيش غير اللى ف بالى Empty
مُساهمةموضوع: مفيش غير اللى ف بالى   مفيش غير اللى ف بالى Emptyالثلاثاء سبتمبر 04, 2007 7:13 am

تعالو ياجماعة نتناقش ف موضوع يهمنا كلنا او يهم اغلبنا بس المهم نفتح عقلنا ونفتح قلبنا ونفتح صدرنا للمناقشة ومنتعصبش لفكرة معينة ونكتب اللى ف قلبنا بصراحة ونسيب قلوبنا تقول اللى هيه عايزاه ولو حب العقل يتدخل يبقه نشكره

فيه شويه مننا ف سن جواز الوقتى وفيه الباقى لسه بعيد شويه بس بيتهيالى ان الكل او الاكتر مشغول بحد معين وبيقول

مفيش غير اللى ف بالى هوه ده حبيبى ومش هسيبه يفلت منى

وانا من رايي ان الفكرة دى غلط
ليه بأاااااااه تعالو نتناقش
ممكن حد شوف حد ويعجبه شكله ولو شافه مرة تانيه ينشغل به ولو اتكررت يتعلق به ويقول هوه ده حبيبى

وممكن حد تانى يقابل حد يعمل معاه موقف حلو فيعجبه ويبدأ يبنى له شخصيه ف خياله لغاية ميتعلق به ويقول هوه ده حبيبى

وممكن حد تالت يقابل حد ويتناقش معاه ف موضوع معين ويعجب بفكره اوى لغاية ميتعلق به ويقول هوه ده حبيبى

بس انا شايف ان ده غلط لان هنقابل س ونعجب به واكيد هنقابل ص ونعجب به وهنقابل ع ونعجب به

يباه منستعجلش لكن مفروض نسيب نفسنا للتجارب وبعدين لما يكتمل فكرنا ونقدر نختار الحد اللى حبى له يكون شىء واقعى وعاطفى وعقلانى ويعجبنى من كل شىء واعرفه على حقيقته كلها مش ناحية واحدة بس

ساعتها يبقه من حقى اقول هوه ده حبيبى ومش هسيبه يفلت منى ومفيش غيره هيكون ف بالى

بس برضه حابب اقول لكم ان الدنيا مبتقفش عند حد معين
لازم نحط ده فى بالنا كويس queen
زائر
زائر

مُساهمةموضوع: رد: مفيش غير اللى ف بالى   مفيش غير اللى ف بالى Emptyالأربعاء سبتمبر 05, 2007 7:08 am

محدش قال رأيه ليه ؟
DiaBiaN
أزهري فعال جدا
أزهري  فعال جدا
DiaBiaN

مُساهمةموضوع: رد: مفيش غير اللى ف بالى   مفيش غير اللى ف بالى Emptyالأربعاء سبتمبر 05, 2007 11:55 am

هههههههههههههههههههههههههههههههههههههههههههههه

و اهو بكرة نقول كانت ذكرى و عشنا لنا يومين

ههههههههههههههههههههههههههههههههه
http://www.amrdiabstreet.com
أبو عبدالملك
المدير العام
المدير العام

مُساهمةموضوع: رد: مفيش غير اللى ف بالى   مفيش غير اللى ف بالى Emptyالأربعاء سبتمبر 05, 2007 11:57 am

ياعادل كلمني على الايميل دلوقتي
https://azhar.forummaroc.net
زائر
زائر

مُساهمةموضوع: رد: مفيش غير اللى ف بالى   مفيش غير اللى ف بالى Emptyالأربعاء سبتمبر 05, 2007 1:13 pm

شكرا ياعادل ع مرورك
واتمنى ان يكون عادل كلمك يا عبدالرحمن
الداعي ا
زائر

مُساهمةموضوع: رد: مفيش غير اللى ف بالى   مفيش غير اللى ف بالى Emptyالأربعاء سبتمبر 05, 2007 2:44 pm

فعلا
عندك حق
انا فية بنات كتير باكلمها وبتعجبنى اوى افكارهم
وبنات احس انهم تفكيرهم عالى جدا
واكبر من سنهم
حتى انى باقول انا ىاهو مش اعرف افكر بالطريقة دى
واقول بس هى دى اللى هتكون ليا
بس بردك لسة الواحد مش عارف نصيبة فينا
واية اللى متكوب
وبعدينا احنا كلنا عندنا جامعة
انا خلاص كلها سنتين واتخرج
وساعتها مش هافكر فى الزواج قبل اخواتى الكبار اللى خلونى فى المكانة دى
ربنا يكرمهم يارب
انا مش انانى بردك اخواتى الكبار اولا ثم انا
ولازم انا اللى اصنع نفسى بنفسى
زائر
زائر

مُساهمةموضوع: رد: مفيش غير اللى ف بالى   مفيش غير اللى ف بالى Emptyالخميس سبتمبر 06, 2007 10:56 am

متشكرين ياالداعى ع المرور
علاء المصرى22
مشرف المنتدى العام
مشرف المنتدى العام
علاء المصرى22

مُساهمةموضوع: رد: مفيش غير اللى ف بالى   مفيش غير اللى ف بالى Emptyالثلاثاء سبتمبر 11, 2007 12:07 pm

انا اتفق معاك جدا فى الموضوع دة
وكان نفسى تسلط الضوء برضة على نقطة الخطوبة
تلاقى شباب كتير تعجبة واحد وحابب انه يتجوزها وخايف لحسن تتطير منه فيعمل ايه المسكين ؟؟؟؟؟؟؟؟؟ يروح يخطبها من اهلها وهو يا عينى لا وراه ولا قدامه وياخدله بقى سنتين ولا تلاتة وهو خاطبها وطبعا طووووووووووووووول فترة الخطوبة العروسة مسئولة منه يعنى لازم يخللى باله منها ويكسيها ويجيبلها فى الهدايا والزيارات ..........الخ ويصرف دم قلبة وفى الاخر يا عينى ممكن يفسخ الخطوبة وميتجوزهاش اصلا ً
ههههههههههههههههههههههههههههههههههههههههه
انا بقول للشباب اللى عايز يتجوز لو حبيت واحدة خليها فى دماغك لغاية متجيب شقة وتمسكلك قرشين كويسين فى ايدك وبعدين تتقدم لها """ حتقولى لازم أخد فترة خطوبة عشان اتعرف على العروسة وتعرفنى حقولك ماشى خدلك فترة خطوبة بس لا تزيد عن اربع _4 _ شهور عشان لو اخدت من اكتر من كدة ممكن تقابل عروسة احسن منها
والف مبروووووووووووووووووووووووك مقدما ً
http://www.tawkatonline.com/

مفيش غير اللى ف بالى
صفحة 1 من اصل 1
 مواضيع مماثلة
-