منتدى جامعة الأزهر
هذه الرسالة تفيد بأنك غير مسجل بالمنتدى تفضل بالدخول على اشتراكك ان كنت عضو لدينا او قم بالنقر على زر التسجيل لتصبح عضو معنا
منتدى جامعة الأزهر
هذه الرسالة تفيد بأنك غير مسجل بالمنتدى تفضل بالدخول على اشتراكك ان كنت عضو لدينا او قم بالنقر على زر التسجيل لتصبح عضو معنا
منتدى جامعة الأزهر
هل تريد التفاعل مع هذه المساهمة؟ كل ما عليك هو إنشاء حساب جديد ببضع خطوات أو تسجيل الدخول للمتابعة.

منتدى خاص بجامعة الازهر للتعليم والدراسه من خلاله

الرئيسيةأحدث الصورالتسجيلدخول

من أول حرف من اسمك اعرف شخصيتك...

فلة الازهرية
Eng.semsem20
شيماء نبيل
Islam Hamdi
جميلة
جومانة
dadooo
جيسى
sleeping_beuty
بوسى كات
نور الهدى
ENG_MUSLIMA
أبو عبدالملك
صابرية
18 مشترك
انتقل الى الصفحة : الصفحة السابقة  1, 2
كاتب الموضوعرسالة
أحمد ساه
زائر

من أول حرف من اسمك اعرف شخصيتك... - صفحة 2 Empty
مُساهمةموضوع: رد: من أول حرف من اسمك اعرف شخصيتك...   من أول حرف من اسمك اعرف شخصيتك... - صفحة 2 Emptyالخميس سبتمبر 20, 2007 5:18 am

اولا شكرا ليى يا صابريه0بس بينى وبينى انا معترض وعايزك توافقينى رائيى لان ازاى يا صابريه يكون اسم النبى صلى الله عليه وسلم بيبدا بالحروف الناريه اللى انتى بتقولى عليها وازاااااااااى هو معجب بنفسه وكماااااااان عصبى وكمان معظم الصحابه اللى اسمائهم بتبدا بالحروف دى زى مصعب بن عمير ومعاذ بن جبل ومتقوليش دول صحابه وكمان انت بتتكلم عن انبياء هرد وبكل ادب ان كتيير من مشايخنا اسمائهم بتبدا بالالف والميم زى الشيخ محمد حسان وغيره..... والله عمرنا مشفنا منهم عصبيه ولا والعياذ بالله اعجاب بالنفس يا ريتك تختارى مواضيع افضل من كده وكمان تشوفى الاول وتسالى نفسك0 انتى اكيد عاقله وناضجه0 ومتزعليش منى ان كنت شديت عليك وعلى فكره والله العظيم انا اول مره اكتب فى المنتدى ده 0 ولوبتحبى تطلعى الحجاتا دى بلاش بالله عليكى حكايه الترابيه والناريه دى وقولى مثلا اعرف شخصيتك من رسمت عنيك او من رموشك او من حواجبك او من شفايفك وكلها حاجات علميه بحته0

من أول حرف من اسمك اعرف شخصيتك...
صفحة 2 من اصل 2انتقل الى الصفحة : الصفحة السابقة  1, 2
 مواضيع مماثلة
-