منتدى جامعة الأزهر
هذه الرسالة تفيد بأنك غير مسجل بالمنتدى تفضل بالدخول على اشتراكك ان كنت عضو لدينا او قم بالنقر على زر التسجيل لتصبح عضو معنا
منتدى جامعة الأزهر
هذه الرسالة تفيد بأنك غير مسجل بالمنتدى تفضل بالدخول على اشتراكك ان كنت عضو لدينا او قم بالنقر على زر التسجيل لتصبح عضو معنا
منتدى جامعة الأزهر
هل تريد التفاعل مع هذه المساهمة؟ كل ما عليك هو إنشاء حساب جديد ببضع خطوات أو تسجيل الدخول للمتابعة.

منتدى خاص بجامعة الازهر للتعليم والدراسه من خلاله

الرئيسيةأحدث الصورالتسجيلدخول

كداب من يوم ما قالك باحبك

كاتب الموضوعرسالة
زائر
زائر

كداب من يوم ما قالك باحبك Empty
مُساهمةموضوع: كداب من يوم ما قالك باحبك   كداب من يوم ما قالك باحبك Emptyالثلاثاء فبراير 05, 2008 5:33 pm

abdelmalek
فى اول يوم بيعجب بيكى ويحاول يلفت نظرك بيسالك لو انتى مثلا فى الكليه هى المحاضره هتبدأ امتى وهو عمره ما حضر محاضرات اصلا كدااااااااااااااااااااااااااااب وتلاقيه اساسا مش من الدفعه وتانى يوم لما بتتكلمو والمفروض ان انتو بقيتو زمايل هيقولك انتى اول حد ارتاحلو وشدنى ومش عارف ليه انتىوبعد كام يوم لما الحب بيدخل قلبك بتلاقيه تقل عليكى ولما تساليه ليه مش بتتصل يقولك كنت بذاكر وهو اصلا عمره ما فتح كتاب ماما تعبانه وهى اصلا الله يرحمها او بميت صحه كدااااااااااااااااااااب برده ويوم مثلا ما تفتحى معاه موضوع تلاقيه باى طريقه بيخرج منه علشان ما يدكيش الافاده اصلو كدااااااااااااااب ويتفق معاكى رايح ف حته وتانى ولا تالت يوم تلاقيه بيقلك رايح المكان الى اتفقت معاكى اروحه وتجرريه ف الكلام تلاقى حاجه تانيا خالص وما تعرفيش اصلا رايح فين اصلو كداااااااااااااب وبعد كام يوم لما تتكلمى معاه فى مشروع الارتباط هيقولك استنى عليا انتى عارفه
انى بحبك بس الظروف اجيب منين واشتغل فين وطبعا انا فى راى اى شاب لو عايز يشتغل او يحب الشغل ويفكر جديا هيعمل المستحيل حتى لو اتنازل شويه وما اتمرمغش فى تراب الميرى وبرده هيقولك اعمل ايه كداااااااااااااااااااااب
ولو فرضا الظروف باقت معاه وشجعتيه واتحدد ميعاد كتب الكتاب ممكن يقولك انا اتحبست او اتسرقت او ابويا مات او الفاز الى فى الكوشه
جنب العريس مش عجابانى وكلها حجج طبعا برده كداااااااااب وفى الاخر يا عينى لو طلع روحك واتجوزتيه بعد ما غيرته الفازا طبعا شوفى كل الكدب هيطلع عليكى انا اتاخرت علشان الشغل كتير ماما كانت تعبانه وودتها للدكتور مع انها ربنا رحمها كدااااااااااااااب كدااااااااب وخدى من دا كتير ولما تساله فين مصروف البيت يقلها اسكتى على الى حصلى انا كنت راكب الاتوبيس والمحفظه
اتسرقت منى وتخيلى نصبت على ناس ولميت منهم عشره جنيه لحد ما اوصل البيت وطبعا الميهيه تحت البلاطا وهو بس الى يصرف ويتحكم .......كدااااااااااااب ولو فرضا اداكى المصروف يبقى المدير منه لله خصم الحوافز والبدلات وكلو طبعا فشر فى فشر او على المدام التانيا طبعا ............احنا طبعا بنهدى النفوس

كداب من يوم ما قالك باحبك
صفحة 1 من اصل 1