منتدى جامعة الأزهر
هذه الرسالة تفيد بأنك غير مسجل بالمنتدى تفضل بالدخول على اشتراكك ان كنت عضو لدينا او قم بالنقر على زر التسجيل لتصبح عضو معنا
منتدى جامعة الأزهر
هذه الرسالة تفيد بأنك غير مسجل بالمنتدى تفضل بالدخول على اشتراكك ان كنت عضو لدينا او قم بالنقر على زر التسجيل لتصبح عضو معنا
منتدى جامعة الأزهر
هل تريد التفاعل مع هذه المساهمة؟ كل ما عليك هو إنشاء حساب جديد ببضع خطوات أو تسجيل الدخول للمتابعة.

منتدى خاص بجامعة الازهر للتعليم والدراسه من خلاله

الرئيسيةأحدث الصورالتسجيلدخول

اشوفكم علىخير

د.هانى
سيف-الاسلام
ENG_MUSLIMA
7 مشترك
كاتب الموضوعرسالة
زائر
زائر

اشوفكم علىخير Empty
مُساهمةموضوع: اشوفكم علىخير   اشوفكم علىخير Emptyالأحد يناير 27, 2008 9:51 pm

abdelmalek اخوانى الاعضاء كيف حالكم جميعا
اكتب اليكم هذا الموضوع واتمنى من المولى عزوجل انكم ما تزعلوا منى وتدعوا ليا بدوام الرحمة والمغفرة
بجد يا جماعة انا خلاص كل اللى عندى قولته لعبد الرحمن و كفاية هو يعرفنى كويس وانتم عرفتوا شخصية محمد على المنتدى واى حد زعل منى او زعلان منى
يعفو عنى ويسامحنى يا جماعة بالله عليكم سامحونى بجد واللى زعلنى منى يعرفنى غلطى وانا اسف ليه بجد انا عصبى اوى وخلقى ضيق بس مش بايدى ده بسبب الظروف اللى بامر بيها والبيئة المحيطة بيا
اخوانى الاعضاء يعلم الله كم انا احبكم فى الله والموضوع ليس الهدف منه اى شىء مادى ولا معنوى غير انى تسامحونى
انا يا جماعة تعبت جدا لما شوفت ابن خالتى بيموت على شاشة التلفيزيون فى قناة الجزيرة ومش قدرت اعمل حاجة مات على يد فلسطين للاسف مش يهود لية بس الانقسام بين حركتى فتح وحماس بسبب التفرقة العنصرية بسبب غدر وطمع اليهود يلعنهم الله بجد انا تعبت جدا ودخلت مستشفى ايامها وانا اصلا ودى اول مرة اقولها ومش بافضح نفسى ولا عاوز حد يتعاطف معاى انا اعصابى تعبانة بما فيه الكفاية
يعنى انتم لو مكانى ابن خالتكم الوحيد وزمليكم وكل اسراركم معاكم يموت فى ثوانى تعملوا اية وامه تموت بعده بشهر حتى مش عرفت احضر عزاء ابن خالتى
طب لما زمليك يموت على رجليك فى حادثة طريق انا بجد بادعى ربنا يرحمهم والموت علينا حق
بس احساس رهيب اوى لما كله ده يحصل والعريش تتحكم فى اهالى غزة والاسعار مرتفعة وانا واقف كدا مكانى مش عارف اعمل حاجة
بس خلاص انا مسافر فلسطين ومش راجع تانى الا شهيد
وده قرار ومحدش عندى هيبكى عليا غير امى ربنا يصبرها انا ولا ليا زميل ولا حبيب وبجد انتم كل حاجة حلوة كانت فى حياتى وعشان كدا سامحونى وادعوا ليا بالرحمة
واشوفكم على خير
بس هل انا كدا غلطان لو دخلت غزة ده يبقى انتحار ولا استشهاد
حد يرد عليا
زائر
زائر

اشوفكم علىخير Empty
مُساهمةموضوع: رد: اشوفكم علىخير   اشوفكم علىخير Emptyالأحد يناير 27, 2008 10:10 pm

انوى انت بس يا محمد وان شاء الله اجرك عن ربنا كبير لكن انا شايف انك مبالغ على نفسك اوى يا اخى انت عاوز تبقى شهيد خلاص افرح بجد لازم تفرح وربنا هيعينك ويصبرك وينولك الشهاده انا مش بتكلم بهزر او بلعب معاك لا انا شايفك مصر على ده يبقى خلاص استغفر ربنا وجاهد وانوى وربنا يعينك
زائر
زائر

اشوفكم علىخير Empty
مُساهمةموضوع: رد: اشوفكم علىخير   اشوفكم علىخير Emptyالأحد يناير 27, 2008 10:15 pm

انا خلاص عزمت وقررت ومش راجع فى قرارى بس لازم الاول اعمل استخارة
يا محمود
ENG_MUSLIMA
مشرفة وأميرة المنتدى
مشرفة وأميرة المنتدى
ENG_MUSLIMA

اشوفكم علىخير Empty
مُساهمةموضوع: رد: اشوفكم علىخير   اشوفكم علىخير Emptyالأحد يناير 27, 2008 10:32 pm

بص يا اخ محمد موضوع انك عايز تموت شهيد دى حاجه بتاعت ربنا سبحانه وتعالى
يعنى لو ربنا اراد انك تموت شهيد
هتموت شهيد حتى لو كنت على فراشك يعنى لا هتحتاج لرصاصه ولا قذيفه
ومش كل اللى عايز يموت شهيد يروح فلسطين
احنا بندعى ربنا اللهم ارزقنا الشهادة
ولو ربنا مش كتبلك تموت شهيد
والله لو دخلت معارك الدنيا كلها ووقفت ادام يهودى واتصبت وجرحت هيبقى لك عمر وتموت بامر الله لان ربنا مش كتبهالك
وفى الاول والاخر الاستخــــــــــــــــــــــــــارة والنيه والعزم على فعل الشئ
واظن الثلاث حاجات بايدك
وبالنسبه للعريش وغلاء الاسعار اللى قراته وسمعته ان جماعه فلسطنيه اقتحمت معبر رفح واصابت عدد من الجنود المصريين واخذوا ما اخذوا ليبعوا باضعاف الثمن
هذا ما سمعت وقرات
اللهم ارزقنا الشهادة فى ســــــــــــــــــــبيلك
زائر
زائر

اشوفكم علىخير Empty
مُساهمةموضوع: رد: اشوفكم علىخير   اشوفكم علىخير Emptyالأحد يناير 27, 2008 11:07 pm

شكرا لردك يا اسماء
ربنا يقدم اللى فيه الخير
زائر
زائر

اشوفكم علىخير Empty
مُساهمةموضوع: رد: اشوفكم علىخير   اشوفكم علىخير Emptyالأحد يناير 27, 2008 11:20 pm

بس يا محمد اعتقد ان الى عاوز يعمل حاجه مبيقولش انى عاوز اعمل بيعمل علطول واجعلها لوجه الله تعالى
زائر
زائر

اشوفكم علىخير Empty
مُساهمةموضوع: رد: اشوفكم علىخير   اشوفكم علىخير Emptyالأحد يناير 27, 2008 11:25 pm

انا مش كنت عاوز اعرفكم حاجة
وهما اتين اللى عرفوا وهما عارفين نفسهم كويس
ويا عم محود انت عاوزنى اموت ولا اية
انتى متضايق منى اوى كدا

انا مش عارف قد اية الاحساس دة فظيع
انا عارف انت عاوز تخلينى ارجع فى كلامى
وان الهدف من الموضوع التشهير
وانى عاوز ارسم صورة بطل فى المنتدى
مش دة اللى باك تقولة
زائر
زائر

اشوفكم علىخير Empty
مُساهمةموضوع: رد: اشوفكم علىخير   اشوفكم علىخير Emptyالأحد يناير 27, 2008 11:30 pm

لالالالالالالالالا يا اخى حرام عليك انا بحاول اشجعك انا يشرفنى انى اكون عرفت شهيد
زائر
زائر

اشوفكم علىخير Empty
مُساهمةموضوع: رد: اشوفكم علىخير   اشوفكم علىخير Emptyالأحد يناير 27, 2008 11:39 pm

اخ محمد هقول شيئ واعتبرها نصيحه لكن قبل ان اوجه لك الحوار هقول

(واول من تصعر بهم النار رجل قاتل فى سبيل الله..وقتل فى سبيل الله اى

فى ظن الناس شهيد..فهذا الامر يحتاج الى سريه وكتمان امام الله..

اقول ايضا..من سأل الله الشهاده بصدق نالها حتى وان كان على فراشه)

دول حديثين لسيد الخلق...

اما قولى لك فأقول..اتى مجموعه من الشباب للشيخ محمد حسان وقالو له

اننا عزمنا على الذهاب للجهاد فى فلسطين..والشهاده فنصحهم الا يذهبوا

لكنهم عصوا الامر وذهبوا وبعدها علم الشيخ انهم قد تم القبض عليهم وعذبوا

على الحدود الفلسطينه والمصريه وفتنوا فى دينهم وتركوا الالزام بالكليه..

لا انصحك الا بما نصح به الشيخ محمد اخوانى وهقول لك لا تذهب رحمك الله

واختم بوقولى..قال الله تعالى مخاطبا الذين قتلوا فى فلسطين من الشباب

والرجال(قالو كنا مستضعفين فى الارض قال الم تكن ارض الله واسعه فتهاجروا فيها)فهم لا يستطيعو السفر..فما بالك من سيسافر اليهم وحده

واقول ايضا اقرأ فتاوى العلماء فى السفر لفلسطين للحرب..وستعلم صحه كلامى..وعلى فكره يا اخى..كل العلماء الربانين انكروا مسائل التفجير للشباب

اى يذهب الشاب ويفجر نفسه..والله المستعان
سيف-الاسلام
أزهري فعال جدا
أزهري  فعال جدا

اشوفكم علىخير Empty
مُساهمةموضوع: رد: اشوفكم علىخير   اشوفكم علىخير Emptyالأحد يناير 27, 2008 11:55 pm

اقتباس :
انا عصبى اوى وخلقى ضيق بس مش بايدى ده بسبب الظروف اللى بامر بيها والبيئة المحيطة بيا
عمر الظروف ما تتحكم فى الواحد إلا لو الواحد ده ضعيف. ما يقدرش يقاوم شوية ظروف. وعمر الظروف ما هتبقى أكتر من الظروف اللى مر بيها النبى محمد صلى الله عليه وسلم قدروتنا ومعلمنا ولا التى مر بها الصحابة. ومع ذلك وجدناهم قد قادوا الأمم وقد تحلوا بأحسن الصفات وعمر ما شفت حد من الصحابة عصبى ولا خلقه ضيق ولا عمرى شفت حد من الصحابة قال ظروفى وبيئتى المحيطة بيا.

اقتباس :
اخوانى الاعضاء يعلم الله كم انا احبكم فى الله والموضوع ليس الهدف منه اى شىء مادى ولا معنوى غير انى تسامحونى

وأشهد الله أنى أحبك فى الله وأن الهدف من الموضوع فالله أعلم بالنوايا.

اقتباس :
انا يا جماعة تعبت جدا لما شوفت ابن خالتى بيموت على شاشة التلفيزيون فى قناة الجزيرة

اللهم ارحمه واغفر له وادخله الفردوس الأعلى والبقاء لله أخى محمد الفلسطينى.

اقتباس :
ومش قدرت اعمل حاجة مات على يد فلسطين للاسف مش يهود لية بس الانقسام بين حركتى فتح وحماس بسبب التفرقة العنصرية
نأسف على ذلك لكن ما سلط الله اليهود على الفلسطينيين إلا لضعف إيمان أكثرهم.
وأما الانقسام بين حركتى فتح وحماس فلا أظن أنه يسمى بتفرقة عنصرية فإنهم من عنصر واحد فهم لون واحد وطن واحد ولكن أظن أنها يمكن أن تسمى تفرقة طائفية أو حزبية.

اقتباس :
بسبب غدر وطمع اليهود يلعنهم الله

لعنهم الله.

اقتباس :
بجد انا تعبت جدا ودخلت مستشفى ايامها
شفاك الله وعافاك أخى ولكن هو الموت لا مفر منه.فلتصبر ولتحتسب

اقتباس :
وانا اصلا ودى اول مرة اقولها ومش بافضح نفسى ولا عاوز حد يتعاطف معاى انا اعصابى تعبانة بما فيه الكفاية
اعتقد أن المقصود بتعب الأعصاب هو الاجهاد والتوتر النفسي لأن الأعصاب بحكم وظيفتها الفيزيولوجية كناقلة للأوامر الحركية والاحساسات المختلفة لا تتعب ... وبهذا المعنى فإن ضغوطات الحياة ومشاكلها العديدة الحالية والاجتماعية والإدارية تستنزف الطاقة النفسية للأفراد وتقود إلى النرفزة والنزق وعدم التحمل في البدء.. وإذا استمرت قد تقود إلى الاكتئاب.
وهذه الحالة لا يجدها المؤمن أبداً لأن المؤمن قارئ للقرآن بخشوع وبالقرآن يطمئن قلبه المؤمن متصل بربه اتصالاً وثيقاً. وقلة الإيمان ينشأ منها تعب الاعصاب وكل المشاكل النفسية. فانظر فى نفسك أخى واصلحها.

اقتباس :
يعنى انتم لو مكانى ابن خالتكم الوحيد وزمليكم وكل اسراركم معاكم يموت فى ثوانى تعملوا اية وامه تموت بعده بشهر حتى مش عرفت احضر عزاء ابن خالتى

مش هاعمل حاجة غير أنى اصبر واحتسب وأدعو ربى أن يغفر له وأن يدخله الفردوس الأعلى وإن بكيت فالبكاء شئ فطرى لا نقدر على كتمه. فإن القلب يحزن والعين تدمع.

اقتباس :
طب لما زمليك يموت على رجليك فى حادثة طريق انا بجد بادعى ربنا يرحمهم والموت علينا حق
بالله أخى لا تقلب المواجع فهذا زميلك فما بالك بى وقد رأيت أبى وقرة عينى يحتضر. وجدتى يموت على رجليها أبى وعمى. فماذا تفعل هى؟ صبرها الله..

اقتباس :
بس احساس رهيب اوى لما كله ده يحصل والعريش تتحكم فى اهالى غزة والاسعار مرتفعة وانا واقف كدا مكانى مش عارف اعمل حاجة
احساس كل انسان بفقد حبيب عليه مثل احساسك أخى ويمكن أن يكون أمر من احساسك.
العريش تتحكم فى اهالى غزة... فالله المنتقم من كل ظالم.
"مش عارف اعمل حاجة" ما يقول المؤمن هكذا أبداً مهما حدث.
اقتباس :
بس خلاص انا مسافر فلسطين ومش راجع تانى الا شهيد
أؤكد لك أنك لن تفعل لأننا أبناء لحظات وفقط لأننا قد ضعف ايماننا لأننا قد رأينا قبل ذلك ما هو أفظع فلم نتحرك فهل سنتحرك اليوم.. لا.

اقتباس :
وده قرار
قرار ليس بصائب واعلم أنك سترجع فيه لسبب أنك غير مؤهل لهذا القرار.

اقتباس :
ومحدش عندى هيبكى عليا غير امى ربنا يصبرها
إذا مت شهيداً فلن تبكى عليك أمك فقط بل ستبكى عليك الأمة كلها ولكن ماذا يفعل البكاء؟ هل يعيد من مات؟ هل يجعل الأعداء يتركون البلد ويذهبون؟ هل يحرر الأرض؟ وما فائدة البكاء لمن مات شهيداًُ؟ إذا كنت تريد أنت تموت شهيداً فلا تفكر فيما سيحدث فى هذه الدنيا بعد موتك.

اقتباس :
انا ولا ليا زميل ولا حبيب وبجد انتم كل حاجة حلوة كانت فى حياتى وعشان كدا سامحونى وادعوا ليا بالرحمة
طب أنا ابقى ايه؟ عمال تقلى نبقى صحاب وأقلك ماشى وأنا أقلك أحبك فى الله وانت تقلى أحبك فى الله. وفى الآخر تقول ولا ليا زميل ولا حبيب. لا لا أنا زعلان.
"انتم كل حاجة حلوة فى حياتى" ربنا يكرمك. دا انت اللى من أحسن الحاجات الحلوة فى حياتنا.
"وعشان كدا سامحونى وادعوا ليا بالرحمة" يا أخى أنا مسامحك مع إنك ما عملتش حاجة وكل اللى فى المنتدى قلوبهم طيبة ومسامحينك كلهم. أم عن الدعاء فمن غير ما تقول أنا بادعيلك. وبادعى لكل اللى فى المنتدى وفى ناس منهم بادعيلهم بالاسم.

اقتباس :
واشوفكم على خير
سواء أستشهدت أم رجعت فى كلامك بإذن الله هتشوفنا على خير فى الجنة. وبإذن الله أزورك فى يوم فى بيتكم وتشوفنى على خير فى الدنيا كمان.

اقتباس :
بس هل انا كدا غلطان لو دخلت غزة ده يبقى انتحار ولا استشهاد
انت قلت دا قرار.
بتسأل ليه بقا بدام قررت. اللى بيقرر حاجة ما بيرجعش فيها.
ولكن لو رجعت فى كلامك أبقا أقلك إجابة السؤال.

اقتباس :
حد يرد عليا
أظن أنا رديت عليك ولسه فى موضوع كامل هرد عليك فيه وهقلك إزاى بقا تورينا الهمة والوفاء لابن خالتك وخالتك ووطنك وإزاى تحرر أرضك وتكسب الشهادة من غير تهور ولا قرارات.

وتقييمى للموضوع: 10 من 10. لأن الموضوع عجبنى فى إن أخى محمد الفلسطينى طلع اللى عنده واللى نفسه يعمله ومش قادر يعمله.
بس تعرفوا كلام الواحد عن مشاكله وهمومه بتريحه جداً وياريت كل صديق وكل أخ فى الله يفتحلنا قلبه ويقلنا على مشاكله يمكن نعرف نحلها أو نساعده فى حلها.
http://download.come2store.com/seif_alislam/gadoal.doc
سيف-الاسلام
أزهري فعال جدا
أزهري  فعال جدا

اشوفكم علىخير Empty
مُساهمةموضوع: رد: اشوفكم علىخير   اشوفكم علىخير Emptyالإثنين يناير 28, 2008 12:12 am

وأخيراً أنصحك أخى أن تقرأ هذا:
www.abubaseer.bizland.com/articles/read/a90.doc
http://download.come2store.com/seif_alislam/gadoal.doc
زائر
زائر

اشوفكم علىخير Empty
مُساهمةموضوع: رد: اشوفكم علىخير   اشوفكم علىخير Emptyالإثنين يناير 28, 2008 10:11 am

جزاك الله خير احمد ساهر
ويا محمد والحمد لله خير
ربنا فرجها عليا
والحمد لله انا معاكم
لانى ابى كلمنى امبارح
وقالى انا مكانك بس هنعمل ايه
ده واقع لازم تعيشه
ويا تكون قد الحياة يا بلاش
بجد انا خلاص الفكرة راحت من دماغى خصوصا
انى عرفت ان دة ممكن يكون انتحار مش استشهاد
بس بالله عليكم
كلنا لازم نكون اخوات مع بعض فى المنتدى
وشكرا لردكم يا جماعة
د.هانى
أزهري فعال جدا
أزهري  فعال جدا

اشوفكم علىخير Empty
مُساهمةموضوع: رد: اشوفكم علىخير   اشوفكم علىخير Emptyالإثنين يناير 28, 2008 6:00 pm

نو كومنت
زائر
زائر

اشوفكم علىخير Empty
مُساهمةموضوع: رد: اشوفكم علىخير   اشوفكم علىخير Emptyالثلاثاء يناير 29, 2008 9:52 am

كفاية انك دخلت الموضوع يا دكتور
yoyo89
مشرف المنتدى العام
مشرف المنتدى العام
yoyo89

اشوفكم علىخير Empty
مُساهمةموضوع: رد: اشوفكم علىخير   اشوفكم علىخير Emptyالثلاثاء يناير 29, 2008 11:19 am

ربنا معاك ولو نويت الشهاده بجد ربنا ينولهالك ويشرفنى لو كلمت فى يوم منالايام شهيد
EnG.AkRaM HeKaL
أزهري فعال جدا
أزهري  فعال جدا
EnG.AkRaM HeKaL

اشوفكم علىخير Empty
مُساهمةموضوع: رد: اشوفكم علىخير   اشوفكم علىخير Emptyالثلاثاء يناير 29, 2008 11:47 am

محمد إن الامر يخصك واهم شىء صلاة الاستخاره
بجد مش عارف اعلق على كلامك عذرا
زائر
زائر

اشوفكم علىخير Empty
مُساهمةموضوع: رد: اشوفكم علىخير   اشوفكم علىخير Emptyالثلاثاء يناير 29, 2008 4:43 pm

شكرا يا ايات على شعورك النبيل ده
زائر
زائر

اشوفكم علىخير Empty
مُساهمةموضوع: رد: اشوفكم علىخير   اشوفكم علىخير Emptyالثلاثاء يناير 29, 2008 4:45 pm

ولا يهمك يا اكرم الموضوع كبير اصلا وانا خلاص شلت الفكرة من دماغى واللى ربنا يريده هيكون
بوسى كات
أزهري فعال جدا
أزهري  فعال جدا
بوسى كات

اشوفكم علىخير Empty
مُساهمةموضوع: رد: اشوفكم علىخير   اشوفكم علىخير Emptyالإثنين فبراير 04, 2008 9:39 pm

ايه يا عم محمد الون الغامق ده اهدى شويه كده مش كل حاجه تجبها لون غامق غامق خليها بمبى شويه يمكن ربنا يهديك
http://www.alazhar.gov.eg
زائر
زائر

اشوفكم علىخير Empty
مُساهمةموضوع: رد: اشوفكم علىخير   اشوفكم علىخير Emptyالإثنين فبراير 04, 2008 11:34 pm

الشهاده لا ينالها الا الرجال..
علاء المصرى22
مشرف المنتدى العام
مشرف المنتدى العام
علاء المصرى22

اشوفكم علىخير Empty
مُساهمةموضوع: رد: اشوفكم علىخير   اشوفكم علىخير Emptyالثلاثاء فبراير 05, 2008 12:18 pm

الموضوع دة مش محتاج استخارة

انت يا محمد تاخد بعضك وتروح على فلسطين

وتقاتل بكل الوسائل الممكنة

وتمسك فى الحياة بايدك وأسنانك ..." لأن الأعمار بيد الله "

الموضوع كبير جدا ً يا محمد

أكبر من انك تكتبة فى منتدى

الموضوع يا محمد قلبى وربانى مية فى المية

ياريتنى اكون مكانك فلسطلينى واقدر ادخل فلسطين

وانا لو كنت فى مكانك دلوقتى ... كان زمانى بحووووووووووم فى تل ابين اصطاد فى الصهاينة

لان دى الحياة اللى اتكتت على الفلسطنين ( ويا بختهم بيها )

وموضوع الشهادة دة سيبه على الله لانك ممكن تموت فى سريرك وتاخد أجر الشهيد

بس انت أخلص لله

وان شاء الله ربنا ينصر المسلمين فى كل مكان

وقريبا ً عندكم أنا
http://www.tawkatonline.com/
زائر
زائر

اشوفكم علىخير Empty
مُساهمةموضوع: رد: اشوفكم علىخير   اشوفكم علىخير Emptyالثلاثاء فبراير 05, 2008 3:35 pm

بوسى كات كتب:
ايه يا عم محمد الون الغامق ده اهدى شويه كده مش كل حاجه تجبها لون غامق غامق خليها بمبى شويه يمكن ربنا يهديك
هههههههههههه اهلا يا بوسى بمبى بمبى بمبى هههههههههه
زائر
زائر

اشوفكم علىخير Empty
مُساهمةموضوع: رد: اشوفكم علىخير   اشوفكم علىخير Emptyالثلاثاء فبراير 05, 2008 3:36 pm

أحمد ساهر كتب:
الشهاده لا ينالها الا الرجال..
ههههههه ماشى يا ابو الرجال
هو انت حد قالك عليا سوسن ولا يكونش ليا ابن وانا مش عارف ههههههههههههههههههههههه
زائر
زائر

اشوفكم علىخير Empty
مُساهمةموضوع: رد: اشوفكم علىخير   اشوفكم علىخير Emptyالثلاثاء فبراير 05, 2008 3:38 pm

علاء المصرى كتب:
الموضوع دة مش محتاج استخارة

انت يا محمد تاخد بعضك وتروح على فلسطين

وتقاتل بكل الوسائل الممكنة

وتمسك فى الحياة بايدك وأسنانك ..." لأن الأعمار بيد الله "

الموضوع كبير جدا ً يا محمد

أكبر من انك تكتبة فى منتدى

الموضوع يا محمد قلبى وربانى مية فى المية

ياريتنى اكون مكانك فلسطلينى واقدر ادخل فلسطين

وانا لو كنت فى مكانك دلوقتى ... كان زمانى بحووووووووووم فى تل ابين اصطاد فى الصهاينة

لان دى الحياة اللى اتكتت على الفلسطنين ( ويا بختهم بيها )

وموضوع الشهادة دة سيبه على الله لانك ممكن تموت فى سريرك وتاخد أجر الشهيد

بس انت أخلص لله

وان شاء الله ربنا ينصر المسلمين فى كل مكان

وقريبا ً عندكم أنا

شكرا يا علاء على كلامك وباب الجهاد مفتوح قصدك والمعبر والحدود كانت مفتوحة حد قالك متروحش قوم يا حبيبى روح وربنا معاك
علاء المصرى22
مشرف المنتدى العام
مشرف المنتدى العام
علاء المصرى22

اشوفكم علىخير Empty
مُساهمةموضوع: رد: اشوفكم علىخير   اشوفكم علىخير Emptyالثلاثاء فبراير 05, 2008 6:02 pm

ربنا معاك يا محمد
http://www.tawkatonline.com/

اشوفكم علىخير
صفحة 1 من اصل 1