منتدى جامعة الأزهر
هذه الرسالة تفيد بأنك غير مسجل بالمنتدى تفضل بالدخول على اشتراكك ان كنت عضو لدينا او قم بالنقر على زر التسجيل لتصبح عضو معنا
منتدى جامعة الأزهر
هذه الرسالة تفيد بأنك غير مسجل بالمنتدى تفضل بالدخول على اشتراكك ان كنت عضو لدينا او قم بالنقر على زر التسجيل لتصبح عضو معنا
منتدى جامعة الأزهر
هل تريد التفاعل مع هذه المساهمة؟ كل ما عليك هو إنشاء حساب جديد ببضع خطوات أو تسجيل الدخول للمتابعة.

منتدى خاص بجامعة الازهر للتعليم والدراسه من خلاله

الرئيسيةالتسجيلدخول

رساله حب >>>

2 مشترك
كاتب الموضوعرسالة
يا نفس متى تتوبي
أزهري فعال جدا
أزهري  فعال جدا

رساله حب >>> Empty
مُساهمةموضوع: رساله حب >>>   رساله حب >>> Emptyالثلاثاء ديسمبر 11, 2007 1:13 am

لال
قبل اى شئ احب اشكر كل الناس الى اتعرفت عليهم هنا واستحملونى مثل نور الهدى وعمرو خالد او محمد عشان ميزعلش واقوله متزعلش منى سبب دخولى هنا كان انت لانى كنت زائر وشفت كلامك موضوع فاطمه اتعصبت عن الصوره الى الكل واخدها عن البنات
بس انا بعتزر لو اسات الاسلوب معاك انا مش جريئه انى اول مدخل اعمل خناقه انا معروفه على منتديات تانيه باسم "حلم ليله شتا" والناس كلها ولله الحمد بتحبنى عشان اسلوبي كويس
بس وانا بناقش امى حسيت ان كلامها بيهاجمنى انى رديت عليك كدا فانا بعتزرلك اعتزار خاص يا محمد
ويا نور انا بحبك جدا لانك بنت رقيقه واتمنا نكون اصدقاء عن قريب انتى واختك جومانه مع انى مش شفتها في اىموضوع من مواضيعي بس عرفتها من كلامك
واحمد الساهر الى بتعجبنى ارائه جدا وتعليقه على اخر موضوع بس كان نفسي ارفع حلجه ترفهه عن الناس بس خلاص لو حابب تحزف الموضوع زى ما تحب
وطبعا كابوكا ودياباوى الى ردوا على موضوع ليا وعلاء المصري وساره بوسي واسماء عبد اللطيف وبوسي كات
واسفه لو كنت نسيت حد
تحياتى للجميع
علاء المصرى22
مشرف المنتدى العام
مشرف المنتدى العام
علاء المصرى22

رساله حب >>> Empty
مُساهمةموضوع: رد: رساله حب >>>   رساله حب >>> Emptyالثلاثاء ديسمبر 11, 2007 9:17 pm

انتى ليه بتقولى كدة يا حلم

مفيش حاجة تستاهل

رساله حب >>> 367450908

http://www.tawkatonline.com/ وقع الآن على مبادىء التغيير الـ 7 .... الفرصة جت لغاية عندك لتشارك فى التغيير

رساله حب >>> 173613772
http://www.tawkatonline.com/
زائر
زائر

رساله حب >>> Empty
مُساهمةموضوع: رد: رساله حب >>>   رساله حب >>> Emptyالخميس ديسمبر 13, 2007 5:28 pm

مفيش حاجة يا حلم انتى عارفة اننا اخوات
واظن انا قولتك انك اختى
واللة انا مش زعلان منك ولا حاجة انتى بتقولى الكلام دة لية بس

رساله حب >>>
صفحة 1 من اصل 1