منتدى جامعة الأزهر
هذه الرسالة تفيد بأنك غير مسجل بالمنتدى تفضل بالدخول على اشتراكك ان كنت عضو لدينا او قم بالنقر على زر التسجيل لتصبح عضو معنا

منتدى خاص بجامعة الازهر للتعليم والدراسه من خلاله

الرئيسيةالتسجيلدخول

شاطر

ارجوكم شوفولى حل

كاتب الموضوعرسالة
رانون
أزهري جديد
أزهري جديد

ارجوكم شوفولى حل Empty
مُساهمةموضوع: ارجوكم شوفولى حل   ارجوكم شوفولى حل Emptyالجمعة أغسطس 07, 2009 10:20 am

انا فى ثانوية ازهرية وبجد انا بحب المذاكرة ونفسى اجيب كلية كويسة بس اخويا دايما بيعاملنى وحش ومش بركز وقتها اخوتى كلهم مش بيكلمونى مش عارفة لية وبيحبو اختى اكتر منى دايما المعاملة مفيهاش حنية فى البيت مش عارفة اعمل غاية
ENG_MUSLIMA
مشرفة وأميرة المنتدى
مشرفة وأميرة المنتدى
ENG_MUSLIMA

ارجوكم شوفولى حل Empty
مُساهمةموضوع: رد: ارجوكم شوفولى حل   ارجوكم شوفولى حل Emptyالجمعة سبتمبر 04, 2009 6:54 pm

السلام عليكم
اولا انا اسفه جدا على التاخير فى الرد
بصى يا رانون انتى فى ثانويه يعنى مش هزار ده مستقبلك اللى جاى يعنى مطلوب منك تركزى فى كل لحظه ومش تفكرى فى حاجه غير مذاكرتك ومستقبلك وبس وملكيش دعوة باى حاجه تانى ومعلش اللى خليكى تستحملى معاملتهم الوحشه على حد تعبيرك السنين اللى فاتت استحملى السنه دى وصدقينى اجتهادك ومجموعك فى الثانويه والكليه اللى هتدخلى هتخلى ناس كتير تحاسب اوى فى التعامل معاكى وده عن تجربه صدقينى
ولو احتجتى اى شئ احنا هنا اخواتك وتحت امرك فى اى حاجه
اختك اسماء

nana92
أزهري فعال جدا
أزهري  فعال جدا
nana92

ارجوكم شوفولى حل Empty
مُساهمةموضوع: رد: ارجوكم شوفولى حل   ارجوكم شوفولى حل Emptyالجمعة سبتمبر 04, 2009 7:21 pm

رانون كتب:
انا فى ثانوية ازهرية وبجد انا بحب المذاكرة ونفسى اجيب كلية كويسة بس اخويا دايما بيعاملنى وحش ومش بركز وقتها اخوتى كلهم مش بيكلمونى مش عارفة لية وبيحبو اختى اكتر منى دايما المعاملة مفيهاش حنية فى البيت مش عارفة اعمل غاية

بصى هقلك حاجة
مهما كانت معاملة الاهل فهما بردو ممكن يكونو بيعملو دا لمصلحتك
فانتى اهم حاجة دلوقتى هى الثانوية وبدم زى ما بتقولى انك نفسك تجيبي مجموع كويس يبقى ركزى ف المزكرة وانسى اى حاجة تنيه
واكييد ان شاء الله لما ربنا يكرمك وتجيبي مجموع كويس هيفتخرو بيكي بقى

وان شاء الله نفرح بيكي يوم النتيجة

واهلا بيكييي معانا ف المنتدى
رحاب
أزهري مبتدئ
أزهري  مبتدئ

ارجوكم شوفولى حل Empty
مُساهمةموضوع: رد: ارجوكم شوفولى حل   ارجوكم شوفولى حل Emptyالأربعاء فبراير 10, 2010 11:29 am

رانون خليكى صريحة مع نفسك مش معقول اخواتك هيعاملوكى معاملة وحشة من غير اسباب،راجعى تصرفاتك معاهم وحاولى تركزى على إيجابياتهم معاكى وحاولى تتقربى منهم،وإنتى ليه مش إتكلمتى عن دور ماما وبابا فى البيت؟أكيد لازم يتدخلوا فكرى فى كلامى وحاولى تراجعى مواقفك وبتمنالك التوفيق والنجاح

ارجوكم شوفولى حل
صفحة 1 من اصل 1