منتدى جامعة الأزهر
هذه الرسالة تفيد بأنك غير مسجل بالمنتدى تفضل بالدخول على اشتراكك ان كنت عضو لدينا او قم بالنقر على زر التسجيل لتصبح عضو معنا
منتدى جامعة الأزهر
هذه الرسالة تفيد بأنك غير مسجل بالمنتدى تفضل بالدخول على اشتراكك ان كنت عضو لدينا او قم بالنقر على زر التسجيل لتصبح عضو معنا
منتدى جامعة الأزهر
هل تريد التفاعل مع هذه المساهمة؟ كل ما عليك هو إنشاء حساب جديد ببضع خطوات أو تسجيل الدخول للمتابعة.

منتدى خاص بجامعة الازهر للتعليم والدراسه من خلاله

الرئيسيةأحدث الصورالتسجيلدخول

حبت نكت على الماشى

4 مشترك
كاتب الموضوعرسالة
nana92
أزهري فعال جدا
أزهري  فعال جدا
nana92

حبت نكت على الماشى Empty
مُساهمةموضوع: حبت نكت على الماشى   حبت نكت على الماشى Emptyالأربعاء يونيو 18, 2008 6:26 am

*مرة واحد مسطول قاعد يفكر مع نفسه ويقول "جمبرى فى الطبق؟ لا لا ارنب فى الجردل؟ برضه لا مش دى استكوزا فى البانيو؟ يوووة برضه مش دى، انا هتصل اعرف من الدكتور احسن." راح اتصل بيه وساله "يا دكتور انا عندى ايه؟" قال له "انا قولت لك ميت مرة انت عندك سرطان فى الحوض
خط

*واحد غبي جاله عقد عمل فى الكويت، يوم السفر قاعد فى المطار فالمذيع الداخلى بيقول : "على ركاب الرحله 770 المتوجهه الى الكويت التواجد بصاله الدخول"، "النداء الاخير لركاب الرحله 770 المتوجهه الى الكويت التواجد بصاله الدخول." فموظف المطار بيقوله "رحله الكويت هتطلع يا أستاذ" ، فيرد عليه ويقوله : "يا عم دول طالعين رحله .. انا طالع شغل
خط
*واحد غبى قوى حكموا عليه بالاعدام.. بعد ما علقوه فى المشنقه قعد يشاور ويخبط بأيده ورجليه ففكروه عاوز يقول حاجه مهمه.. ففكوه ونزلوه بسرعه.... فبص لهم وقال: ياجزم كنت هتخنق
خط
*مرة اتنين اصحاب بيقولو ابعض تصدق انا الخدام بتاعى غبى اوى فالتانى قالوه لا ده انا الخدام بتاعى اغبى فقالوه الاولانى تعالى نشوف فجه الاول ونادى الخدام بتاعه وقالوه خد الربع جنيه ده وروح اشترى ليه عربيه مرسيدس والتانى نادى الخدام بتاعه وقالوه روح النادى وشوفنى هناك ولا لآ فراحوا الخدامين و اتقبلو فى السكه فواحد منهم قال للتانى تصدق الراجل اللى انا بشتغل عنده غبى اوى تصور بعتنى اشتريله عربيه و ما يعرفش ان انهارده الحد والمحلات قافلة فالتانى قاله لا ده انا بشتغل عند واح اغبى من بتاعك تصور بعتنى النادى اشوفه هناك يعنى مش قادر يرفع سماعة التليفون و يسأل على نفسه
خط
*مره واحد راح السرك وقرر انه يعمل حاجه مختلفه راح جاب نمله وقعد يدربها10 سنين علشان تقف على رجل واحده فراح رايح لولد صغير فى الشارع وقاله بص يا حبيبى النمله دى بتقف على رجل واحده فراح الولد مسك النمله وفعصها وقاله ايه ده يا عمو دى نمله فقرر انه يعيد التجربه وقال عيال صغيره ايه انا هاروح لولد كبير جاب نمله تانى ودربها 10 سنين وراح لواحد كبير فى الشارع وقاله بص النمله دى بتقف على رجل واحده فمسك النمله وفعصها وقاله ايه ده يا عمو انا مش قولتيلك من 10 سنين ان دى نمله
خط
*واحد رخم دخل أحد المطاعم وطلب صحن فول، وبعدما أنتهي من آكله سأل الجرسون: كم تريد ثمناً للفول، اجابه: 13 قرشاً..مد الخبيث يده في جيبه وأخرج ال13 قرش ورماها على الارض.. وتكرر المشهد 3 أيام متتالية. وفي اليوم الرابع دخل المطعم وما معاه صرافة فاعطى الجرسون ربع جنيه(25) قرش وقال له واحد فول، طبعا الجرسون حب ينتقم منه فاحضر الباقي(12)قرش ورماهم على الارض وقال له خذ الباقي، فاخرج الرخم قرش من جيبه ورماه فوق ال( 12) قرش وقال للجرسون كمان واحد فول
خط
ENG_MUSLIMA
مشرفة وأميرة المنتدى
مشرفة وأميرة المنتدى
ENG_MUSLIMA

حبت نكت على الماشى Empty
مُساهمةموضوع: رد: حبت نكت على الماشى   حبت نكت على الماشى Emptyالأربعاء يونيو 18, 2008 1:50 pm

جميله جداااااااااااا
جزاك الله كل خير يا ايمان
nana92
أزهري فعال جدا
أزهري  فعال جدا
nana92

حبت نكت على الماشى Empty
مُساهمةموضوع: رد: حبت نكت على الماشى   حبت نكت على الماشى Emptyالأربعاء يونيو 18, 2008 5:44 pm

جزانا الله واياكم يا اسماء
STriKe
أزهري متميز
أزهري  متميز
STriKe

حبت نكت على الماشى Empty
مُساهمةموضوع: رد: حبت نكت على الماشى   حبت نكت على الماشى Emptyالأربعاء يونيو 18, 2008 11:07 pm

طب خدى دى منى
واحد ميكانيكى دخل فرح نقط جاز
nana92
أزهري فعال جدا
أزهري  فعال جدا
nana92

حبت نكت على الماشى Empty
مُساهمةموضوع: رد: حبت نكت على الماشى   حبت نكت على الماشى Emptyالخميس يونيو 19, 2008 5:10 am

هههههههه
حلوة ماشى يا محمد
خد دى كمان بقى

*مره واحد قابل صاحبه 00000قال له ياعم شبسي فى حالى قال له ليز قال له اصل ابويه كرنشى م البيت قاله ياعم قلبظ دماغك
STriKe
أزهري متميز
أزهري  متميز
STriKe

حبت نكت على الماشى Empty
مُساهمةموضوع: رد: حبت نكت على الماشى   حبت نكت على الماشى Emptyالجمعة يونيو 20, 2008 9:50 pm

ههههههه
على اساس انى بقى عندى سوبر ماركت اوك
عادى مقبولة منك
nana92
أزهري فعال جدا
أزهري  فعال جدا
nana92

حبت نكت على الماشى Empty
مُساهمةموضوع: رد: حبت نكت على الماشى   حبت نكت على الماشى Emptyالسبت يونيو 21, 2008 8:38 pm

لا على انك شبساوى
weessam
أزهري مبتدئ
أزهري  مبتدئ

حبت نكت على الماشى Empty
مُساهمةموضوع: رد: حبت نكت على الماشى   حبت نكت على الماشى Emptyالأربعاء أغسطس 12, 2009 7:16 am

جميله جداااااااااااا

حبت نكت على الماشى
صفحة 1 من اصل 1
 مواضيع مماثلة
-