منتدى جامعة الأزهر
هذه الرسالة تفيد بأنك غير مسجل بالمنتدى تفضل بالدخول على اشتراكك ان كنت عضو لدينا او قم بالنقر على زر التسجيل لتصبح عضو معنا
منتدى جامعة الأزهر
هذه الرسالة تفيد بأنك غير مسجل بالمنتدى تفضل بالدخول على اشتراكك ان كنت عضو لدينا او قم بالنقر على زر التسجيل لتصبح عضو معنا
منتدى جامعة الأزهر
هل تريد التفاعل مع هذه المساهمة؟ كل ما عليك هو إنشاء حساب جديد ببضع خطوات أو تسجيل الدخول للمتابعة.

منتدى خاص بجامعة الازهر للتعليم والدراسه من خلاله

الرئيسيةأحدث الصورالتسجيلدخول

الكل شاف بس محدش فكر

2 مشترك
كاتب الموضوعرسالة
زائر
زائر

الكل شاف بس محدش فكر Empty
مُساهمةموضوع: الكل شاف بس محدش فكر   الكل شاف بس محدش فكر Emptyالأربعاء يناير 09, 2008 6:18 pm

abdelmalek فيه مناسبتين مهميين جدا في حياتنا تقريبا محدش ينساهم الأولي لما يكون فيه مولود جديد والثانيه لما يكون فية حد متوفي وكان السؤال اللي سألتو لاصحابى حد شاف ايد المولود قالو مغلقة طب حد شاف ايد المتوفى قالو مفتوحه طب حد يعرف السبب محدش عرف وكان واحد منهم عبد الرحمن وطبعا معرفش شي متوقع سالم برضه معرفش لكن كابوكا هو وحده الى عرف جدع والله ههههههههههههههه الاجابة ان المولود عايز يمسك الدنيا كلها في ايدة وايد المتوفي مفتوحة لكى يرى الناس أنه لم يأخذ أى شئ معة ودى حكمة ربنا فى البشر
الكل شاف بس محدش فكر 109147410
الكل شاف بس محدش فكر 622724033
ENG_MUSLIMA
مشرفة وأميرة المنتدى
مشرفة وأميرة المنتدى
ENG_MUSLIMA

مُساهمةموضوع: رد: الكل شاف بس محدش فكر   الكل شاف بس محدش فكر Emptyالأربعاء يناير 09, 2008 8:45 pm

على فكرة انا من ضمن الناس اللى لسه عارفه الموضوع ده من حوالى سنتين فى حاله وفاه واحد جارنا وكان فى شيخ بيخطب وقال الموضوع ده وكان من اكتر الحاجات اللى لفتت انتباهى
سبحااااااااااااااااااااااااان الله
شكرا على المعلومه
الكاظم
مشرف ركن المبدعين والهواه
مشرف ركن المبدعين والهواه

مُساهمةموضوع: رد: الكل شاف بس محدش فكر   الكل شاف بس محدش فكر Emptyالخميس يناير 10, 2008 9:35 am

طيب ايه الدليل على الكلام ده
.
.
.انتش
يامعلم
زائر
زائر

مُساهمةموضوع: رد: الكل شاف بس محدش فكر   الكل شاف بس محدش فكر Emptyالخميس يناير 10, 2008 11:13 pm

شرفتي الموضوع والأجمل إنك سمعتيها
زائر
زائر

مُساهمةموضوع: رد: الكل شاف بس محدش فكر   الكل شاف بس محدش فكر Emptyالجمعة يناير 11, 2008 8:21 pm

ههههههههههه
ايه يا عم رامى انت ما صدقت نشرت القضايح دى
يلا خير
والصور يا باشا اتحطت انى تايم يا صاحبى

الكل شاف بس محدش فكر
صفحة 1 من اصل 1
 مواضيع مماثلة
-