منتدى جامعة الأزهر
هذه الرسالة تفيد بأنك غير مسجل بالمنتدى تفضل بالدخول على اشتراكك ان كنت عضو لدينا او قم بالنقر على زر التسجيل لتصبح عضو معنا
منتدى جامعة الأزهر
هذه الرسالة تفيد بأنك غير مسجل بالمنتدى تفضل بالدخول على اشتراكك ان كنت عضو لدينا او قم بالنقر على زر التسجيل لتصبح عضو معنا
منتدى جامعة الأزهر
هل تريد التفاعل مع هذه المساهمة؟ كل ما عليك هو إنشاء حساب جديد ببضع خطوات أو تسجيل الدخول للمتابعة.

منتدى خاص بجامعة الازهر للتعليم والدراسه من خلاله

الرئيسيةأحدث الصورالتسجيلدخول

خش شوف الصور دى وشوف الاستهبال

كاتب الموضوعرسالة
زائر
زائر

خش شوف الصور دى  وشوف الاستهبال Empty
مُساهمةموضوع: خش شوف الصور دى وشوف الاستهبال   خش شوف الصور دى  وشوف الاستهبال Emptyالثلاثاء يناير 01, 2008 9:31 pm

abdelmalek حد يرد عليا فى اللي بيحصل دا مهو مش كل يوم نلاقى المنظر دا فى جامعتنا العريقة
مش برضه المفروض ان البوابة تكون مفتوحة طالما ان فيه ناس فى الجامعة وبالاخص الطلاب
ولا الامن اللى واقف على البوابة منظر وبس ساعة الصبح وبعد كدا يروح بدرى ويقفل البوابة ويحصل اللى بيحصل
التقط هذه الصور بالموبايل علشان اريكم ماذا يشاهد المارة فى الشارع امام بوابة التربية فى الساعة الرابعة بعد العصر من منظر محرج جدا للجامعة
أرجو ممن لديه حل للموضوع يكتبه
والموضوع جاد جدا
خش شوف الصور دى  وشوف الاستهبال 4Qr22623

خش شوف الصور دى  وشوف الاستهبال AwW22743

خش شوف الصور دى  وشوف الاستهبال G1i22843

خش شوف الصور دى  وشوف الاستهبال Q3l23332

خش شوف الصور دى  وشوف الاستهبال Z8i23411
زائر
زائر

مُساهمةموضوع: رد: خش شوف الصور دى وشوف الاستهبال   خش شوف الصور دى  وشوف الاستهبال Emptyالثلاثاء يناير 01, 2008 11:31 pm

محمد معلش انا اسف انا مش بحيك على الموضوع ده اطلاااااااااقا..

اولا البوظان وعدم النظام موجود فى كل الكليات..بس مينفعش يا محمد

نطلع عيوبنا بره.زى ما بيقولوا ننشر الغسيل الوحش ادام الجيران..

ده ميصحش وفى زوار للمنتدى ويقولوا ايه علينا..عموما انا هشوف تعليق الاعضاء فى الاول وبعد كده هنشوف حل فى الموضوع ده لكن مظنش انه هينفع يتحط.
يا نفس متى تتوبي
أزهري فعال جدا
أزهري  فعال جدا

مُساهمةموضوع: رد: خش شوف الصور دى وشوف الاستهبال   خش شوف الصور دى  وشوف الاستهبال Emptyالخميس يناير 03, 2008 5:06 am

المصيبه دوقتى ان دا بيحصل في معظم المداؤس وازاى الامن يقفل البوابه على طلبه دا كدا هبل وبعدين يا احمد كلامك معناه انك سلبي ومن غير متزعل من كلامى انت كدا عملت زى النعامه لما بتدفن راسها في الرمل
وانا كمان هتابع الردود
زائر
زائر

مُساهمةموضوع: رد: خش شوف الصور دى وشوف الاستهبال   خش شوف الصور دى  وشوف الاستهبال Emptyالخميس يناير 03, 2008 4:49 pm

يا جدعان احنا لازم يكونوا لينا دور ايجابى بدل ما نقعد ساكتين والهدف من الموضوع اننا نشوف اخطاءنا ونتعلم منها وانا معاكم لما نشوف راىء بعض رد الاعضاء

خش شوف الصور دى وشوف الاستهبال
صفحة 1 من اصل 1
 مواضيع مماثلة
-