منتدى جامعة الأزهر
هذه الرسالة تفيد بأنك غير مسجل بالمنتدى تفضل بالدخول على اشتراكك ان كنت عضو لدينا او قم بالنقر على زر التسجيل لتصبح عضو معنا
منتدى جامعة الأزهر
هذه الرسالة تفيد بأنك غير مسجل بالمنتدى تفضل بالدخول على اشتراكك ان كنت عضو لدينا او قم بالنقر على زر التسجيل لتصبح عضو معنا
منتدى جامعة الأزهر
هل تريد التفاعل مع هذه المساهمة؟ كل ما عليك هو إنشاء حساب جديد ببضع خطوات أو تسجيل الدخول للمتابعة.

منتدى خاص بجامعة الازهر للتعليم والدراسه من خلاله

الرئيسيةأحدث الصورالتسجيلدخول

لحظات فى حياتى

كاتب الموضوعرسالة
زائر
زائر

لحظات فى حياتى Empty
مُساهمةموضوع: لحظات فى حياتى   لحظات فى حياتى Emptyالأحد ديسمبر 23, 2007 7:02 am

abdelmalek منذ الأمس اشعر بحزن يجتاحني ، منذ الأمس تراودني فكرة اعتزال المنتدى، لم انم ليلة أمس ، كم احب التدوين ، كم عشقت العالم الحر هنا ، كم اكتسبت من الاصدقاء من خلال وجودى فى المنتدى
كم شعرت بالسعادة عندما بدأت استقر نفسيا بمساندة الأخرين لي هنا ، بدأت احب نفسي بعدما كرهتها سنينا طويلة
نعم للمنتدى واعضائة الكرام فضل كبير على حياتي و شخصيتي اثر علي شخصيتي بشكل كبير ،

اامنتدى دة اعتبرتةبيتي او عالمي الذي انطلق فيه بسعادة و مرح بجد اظهر كل مافى من شىء جميل الكتابة و التعبير عن الذات و كافة الامور التي لم استطيع اظهارها للاخرين فى الواقع
و لان لكل شىء مميزات و عيوب
انا هاكلكم عن نفسى شوية بجد ومحتاجلكم تسمعونى وياريت حد منكم يكلمنى بروح الصديق المخلص
فأنا الان اعاني .. اشعر اكثر بالخوف اشعر انه يقتله ، اشعر بالوحدة فعلا على الرغم من وجود اصدقاء لكن ربما انا لااجد من هو المخلص بينهم اللى ممكن احكى لية عن اسرارى وحياتى الشخصية
أتمني ان تتفهموا موقفي
ياجماعة انا ممكن لانى عصبى وكل حاجة باخدها على اعصابى يكون دة مش كويس
طيب انا اعمل اية انا حاولت كتير ومفيش فايدة
واللة انا عمرى ما زعلت من حد ولا باحب حد يزعل منى
ولما باحس انى غلطان فى حد باروح لغاية عندة واعتذرلة
بجد محتاج منكم اخ صديق مخلص ناصح
ياترى هيكون منكم الشخص دة ولا انا غلطان فى العنوان
كل ما اطلبه منكم ان تتمنوا لي ان اجد السعادة هناك مع انسان احبه و يحبني
كم كنت اتمنى حقا ان اكتب لكم عن تلك اللحظات السعيدة عندما اجد ذلك الحبيب
ولكن ربما اخرج من المنتدى ومش عارف القرار لفترة وارجع تانى ام خروجى منة للابد بس اتا هاخرج منة لغاية الامتحانات وربما ارجع تانى وبجد مش عاوزكم تكونوا زعلانين منى والسلام ختام
اخوكم فى اللة
محمد شعبان
بوسى كات
أزهري فعال جدا
أزهري  فعال جدا
بوسى كات

لحظات فى حياتى Empty
مُساهمةموضوع: رد: لحظات فى حياتى   لحظات فى حياتى Emptyالأحد ديسمبر 23, 2007 8:09 pm

ياريت ترجعلنا بالسلامه يا محمد وياريت ترجع وانت هادى ومتكنش عصبى وتحاول تريح نفسك شويه وممكن الامتحانات ديه تخرجك من الى انت كنت فيه
http://www.alazhar.gov.eg
زائر
زائر

لحظات فى حياتى Empty
مُساهمةموضوع: رد: لحظات فى حياتى   لحظات فى حياتى Emptyالإثنين ديسمبر 24, 2007 4:37 pm

مفيش حاجة عادى يا بوسى هى ايام وهتعدى وان شاء اللة اكون بخير

لحظات فى حياتى
صفحة 1 من اصل 1
 مواضيع مماثلة
-