منتدى جامعة الأزهر
هذه الرسالة تفيد بأنك غير مسجل بالمنتدى تفضل بالدخول على اشتراكك ان كنت عضو لدينا او قم بالنقر على زر التسجيل لتصبح عضو معنا
منتدى جامعة الأزهر
هذه الرسالة تفيد بأنك غير مسجل بالمنتدى تفضل بالدخول على اشتراكك ان كنت عضو لدينا او قم بالنقر على زر التسجيل لتصبح عضو معنا
منتدى جامعة الأزهر
هل تريد التفاعل مع هذه المساهمة؟ كل ما عليك هو إنشاء حساب جديد ببضع خطوات أو تسجيل الدخول للمتابعة.

منتدى خاص بجامعة الازهر للتعليم والدراسه من خلاله

الرئيسيةأحدث الصورالتسجيلدخول

يوميات مبسوط حزين جدا

كاتب الموضوعرسالة
زائر
زائر

يوميات مبسوط حزين جدا Empty
مُساهمةموضوع: يوميات مبسوط حزين جدا   يوميات مبسوط حزين جدا Emptyالأحد ديسمبر 23, 2007 6:41 am

abdelmalek السلام عليكم ورحمة اللة وبركاتة
انا باكتب الموضوع دة وانا بجد باموت ونفسى الكل يسامحنى يا جماعة بجد انا كنت معاكم حاسس انى فى وسط اهلى واصحابى واخوانى انا من فترة كانت مبسوط جدا وفرحان اوى انى بقت فى تالتة وغيرى من اصحابى لسة فى اولى ولسة اللى فى ثانوى ومش عارف يطلع منها بجد انا كنت دايما بانظر الى من هو اقل منى عشان احمد ربنا على اللى انا فية الحمدللة على النجاح اللى انا فية
بس النهاردة يا جماعة حصل معاى موقف غريب جدا واتمنى ان الكل يسامحنى يا جماعة بجد مش عاوز اخرج من المنتدى وحد زعلان منى يا جماعة معلش انا ممكن كنت عصبى شوية لانى بجد حساس زيادة عن اللازم واهم حاجة عندى كرامتى ومش باحب يكون مش مصدقنى
انا عمرى ما كنت كداب ولا خاين
وممكن اكون عملت حاجات غصب عنى ومكنتش اقصد بيها اى تجريح او اساءة لحد ولكن اللة يعلم باللى فى ضميرى واللى فى نفسى
واظن انا اللى انا فية الان جزاء كويس ليا وربنا ما يجعلكم فى نفس الحيرة ولا القلق اللى انا فية
بجد اخر كلمة عاوز اقولها ان الكل يسامحنى من قبلة ومحدش يكون زعلان منى
وبجد انا زعلان من نفسى اوى لانى طول الفترة اللى فاتت كنت فاهم انى صح ودة ممكن لانى اتعودت على دة من صغرى ولكن لما الحياة اتغيرت واصبحت انا الان مسئول اكتشفت انى كنت غلطان فى حاجات كتير
انا بادعى ربنا ان امى وابوى يكونوا من اهل الجنة لانهم بجد اكرم اتين عليا فى الدنيا وخصوصا انا من اخواتى لانى كنت دايما عايش مع نفسى
عمرى ما كان بينى حتى اى علاقة مع اخواتى الا على الطعام واخوى الكبير لما قربت منة الفترة اللى فاتت اتعلمت منة كتير جدا
انا مش عاوز اطون تقيل علبكم واكون مصدر الم وجرح على المنتدى وانا باعتذر ليكم كلكم واسف على اساءة حصلت منى او خلاف على الراىء
وبجد اتمنى ان اكون معاكم بس خلاص واللة مش بايدى لان الامتحانات عندى قريب جدا وكمان عاوز لسة اشوف المناهج والمذاكرة
وبجد انا محتاج اتكلم مع احمد ساهر شوية وياريت لو موجود يبقى يكلمنى
وانا مش عاوزكم بردك تكونوا زعلانين منى
اقسم باللة انا عارف هو قد اية شىء حزين انك تكون وسط اهلك وفجاءة تكون مش معهم
بس هى دى سنة الحياة يا جماعة انا اعتبر شبة ميت ولما احمد ساهر هيكلمنى هتعرفوا كل حاجة
DiaBiaN
أزهري فعال جدا
أزهري  فعال جدا
DiaBiaN

مُساهمةموضوع: رد: يوميات مبسوط حزين جدا   يوميات مبسوط حزين جدا Emptyالثلاثاء يناير 01, 2008 2:45 am

؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟
http://www.amrdiabstreet.com
زائر
زائر

مُساهمةموضوع: رد: يوميات مبسوط حزين جدا   يوميات مبسوط حزين جدا Emptyالثلاثاء يناير 01, 2008 7:18 pm

عادل فين يا ابنى ايامك
فاكرنى ولا
مكانش على بالك
تعال وقرب منى
محتاجلك هنا جمبى
وراك وقدامك ومعاك تحلى ايامى

يوميات مبسوط حزين جدا
صفحة 1 من اصل 1
 مواضيع مماثلة
-