منتدى جامعة الأزهر
هذه الرسالة تفيد بأنك غير مسجل بالمنتدى تفضل بالدخول على اشتراكك ان كنت عضو لدينا او قم بالنقر على زر التسجيل لتصبح عضو معنا
منتدى جامعة الأزهر
هذه الرسالة تفيد بأنك غير مسجل بالمنتدى تفضل بالدخول على اشتراكك ان كنت عضو لدينا او قم بالنقر على زر التسجيل لتصبح عضو معنا
منتدى جامعة الأزهر
هل تريد التفاعل مع هذه المساهمة؟ كل ما عليك هو إنشاء حساب جديد ببضع خطوات أو تسجيل الدخول للمتابعة.

منتدى خاص بجامعة الازهر للتعليم والدراسه من خلاله

الرئيسيةأحدث الصورالتسجيلدخول

هل يا ترى الواحد ممكن يخون حبيبه ويترى ليه

2 مشترك
كاتب الموضوعرسالة
زائر
زائر

هل يا ترى الواحد ممكن يخون حبيبه ويترى ليه Empty
مُساهمةموضوع: هل يا ترى الواحد ممكن يخون حبيبه ويترى ليه   هل يا ترى الواحد ممكن يخون حبيبه ويترى ليه Emptyالأحد ديسمبر 16, 2007 1:40 pm

هل يا ترى الواحد ممكن يخون حبيبه ويترى ليه Ba295891da

هل يا ترى لو فى حب خقيقى ممكن يتخان فى يوم من الايام ولا ده كلام احنا بسمعه ويترى الراجل الى بيخون ولا البنت

وليه الخيانه ارجو المشاركه من سيادتكم
زائر
زائر

مُساهمةموضوع: رد: هل يا ترى الواحد ممكن يخون حبيبه ويترى ليه   هل يا ترى الواحد ممكن يخون حبيبه ويترى ليه Emptyالأحد ديسمبر 16, 2007 2:08 pm

ههههههههه
خيانة
وحب
هو انت بقى بتحب ولا اية يا هيما ههههههههههه
اسمع ياسيدى
اللى بيحب حد مش بيجرحة
مش بيخونة
بيعمل المستحيل عشان يسعد اللى بيحبة
واظن لو الخيانة جت من البنت او الولد
فدة بجد مش حب
دة هبل
وبعدين يا جميل انت عندك امتحانات
احنا مش فاضيين لللهبل دة
قال حب قال
ههههههههههه
زائر
زائر

مُساهمةموضوع: رد: هل يا ترى الواحد ممكن يخون حبيبه ويترى ليه   هل يا ترى الواحد ممكن يخون حبيبه ويترى ليه Emptyالإثنين ديسمبر 17, 2007 5:49 pm

حب وخيانه

اه
طيب ماتيجى ناخد الموضوع من الاول
لو كان فى حب واكيد فى. للاسف فى انسان علشان هو الى هيحب وطالما فى انسان يبقى فى ضماير مش كويسه وطالما فى ضماير مش كويسه يبقى فى خيانه
صح
بس هو ده الحوار كله
بس لاحظ يا صاحبى ان مش كل صوابع ايدك زى بعضها
سلام
زائر
زائر

مُساهمةموضوع: رد: هل يا ترى الواحد ممكن يخون حبيبه ويترى ليه   هل يا ترى الواحد ممكن يخون حبيبه ويترى ليه Emptyالثلاثاء ديسمبر 18, 2007 4:16 am

الاول خيانه الزوجه دى اللى ليس لها اى غفران..ودى فعلا أشنع حاجه فى

الدنيا ان حبيبتك تخونك او زوجتك..وانا شايف ان ملهاش حل الا (القتل)

على حسب نوع الخيانه طبعا

انما منفسرش زواج الرجل بأمرأه أخرى ان دى خيانه..لالالالالالا

فى فرق طبعا..انما لو خان خيانه غير مشروعه يبقى برده ملوش حل الا

القتل او الجلد..برده على حسب نوع الخيانه..(الزنا مثلا)

بس اكيد اللى بيحب عمره ما هيخون ..وبكرر ان زواج الرجل بأمرأه اخرى

ده مش خيااااااانه وطبعا بعلمها..لان فى كتير من اخواتنا بتفسره على انه

خيانه..

اما بقى لو حب غيرها او هى حبت غيره فمن البدايه مكنش فى حب كان ممكن

يكون تسالى او تهريج انما حب مظنش..

برجع وبقول حد الخااااااااائن القتل..ودى اكتر حاجه بكرهها
زائر
زائر

مُساهمةموضوع: رد: هل يا ترى الواحد ممكن يخون حبيبه ويترى ليه   هل يا ترى الواحد ممكن يخون حبيبه ويترى ليه Emptyالأربعاء ديسمبر 19, 2007 2:36 am

ياعم احمد اهدى بس قتل وجلد اية
الرجل عاوز يعرف سبب ومصدر الخيانة مش الحد وبعدين هات دليل على حد الخيانة دة ههههههههههههه
snow tears
أزهري جديد
أزهري جديد
snow tears

مُساهمةموضوع: رد: هل يا ترى الواحد ممكن يخون حبيبه ويترى ليه   هل يا ترى الواحد ممكن يخون حبيبه ويترى ليه Emptyالأربعاء ديسمبر 19, 2007 11:50 am

الخيانه ؟!!!!!!!!
كلمه رخمه اوى وتقيله على القلب
اظن الناس كلها بتكرهها
انا موافقاك يا احمد ان اللى يخون يستاهل الجلد والدبح يستاهل الجلد لانه كما تدين تدان ولما الواحد يخون سواء كان زوج او زوجه حبيب او حبيبه صديق او صديقه بيجلد اللى بيخونه بس بيجلد مش بسوط او حتى عصايه او ايد جلد مبيعلمش على الجسم لا ده بيعلم على القلب علامه مبتروحش محفوره كانها محفوره على صخر لان اللى بيجلد ده زى بالظبط كبايتين دخلو فى بعض بقو كبايه واحده حاول تشد الكبايه اللى فوق بسرعه اكيد اكيد الكوبايه اللى تحت لازم تشقق بس مش تشقق عادى هيبقى تشقق من جوه الازاز بتاع الكبايه لا من بره ولا من جوه ممكن تلاقى التشبيه ده غريب شويه بس دقق فيه كويس هتعرف انه صح
ويستاهل الدبح لان الدبح بيجى فجاه فى لحظات بس تاثيره مالوش نهايه تبتدى المراره واحده واحده ومعاها الالم بيكبر ويكبر ويصفى الحب واحده واحده اللى بيتخان مبيكرهش مره واحده لا زى الدبح الحب يتصفى واحده واحده زى الدم
والخيانه انواع كتييييييييييره اوى زى مثلا ان مامتك تقلك حاجه متعملهاش دى خيانه تخون مراتك او تخونى جوزك او حبيبك دى خيانه لما الابن يخون امه وابوه ويخيب املهم لما المواطن يخون بلده ويتجسس عليها لما العامله فى البيوت او مصنع وتخون رب عملها و تسرق دى خيانه لما ربنا يامرنا بحاجه ومنعملهاش دى خيانه وكل حاجه فى الانسان بتخون العين بتخون لما تبص للمحرمات والودان بتخون لما تسمع المحرمات والايد بتخون لما تتمد لحاجه مش من حقك او تاخد حق غيرك مكل دى خيانات وبكده مفيش اى انسان معصوم من الخيانه الصغيره(مقلتش بسيطه لان مفيش خيانه بسيطه)زى متسمعش كلام مامتكزى الاخطاء اللى الانسان بيقع فيها اما الخيانه الكبيره زى الخيانه الزوجيه او خيانه البلد او خيانه الاسره اللى انت عايش فيها دى انت تقدر عليها تقدر تمنعها
اه الخيانه اللى انت تقصدها اخى الطير موجوده وبتحصل كتير للاسف وده دليل على ضعف النفوس واستسلامها لهواها و ربنا يحفظنا
انا اسفه انا عارفه انى طولت بس غصب عنى الكلمات انسابت من قلبى من غير ما اقدر امنعها يا ريت اكون افدت قدر المستطاع واكون جاوبت على سؤالك يا اخى الطير الحزين
السلام عليكم ورحمه الله وبركاته
زائر
زائر

مُساهمةموضوع: رد: هل يا ترى الواحد ممكن يخون حبيبه ويترى ليه   هل يا ترى الواحد ممكن يخون حبيبه ويترى ليه Emptyالخميس ديسمبر 20, 2007 4:17 am

كلامك مسابق سنك أوى يا اسراء..انا مش مصدق ان فى عقل وفكر بالشكل

ده كلاماتك منسقه ومرتبه.ماشاء الله..وبحيكى على موافقتى فى الرأى يا ستى..

وبجد انا مزهووووول بردك..ماشاء الله ومثلك الجميل(الكبايه)
بوسى كات
أزهري فعال جدا
أزهري  فعال جدا
بوسى كات

مُساهمةموضوع: رد: هل يا ترى الواحد ممكن يخون حبيبه ويترى ليه   هل يا ترى الواحد ممكن يخون حبيبه ويترى ليه Emptyالخميس ديسمبر 20, 2007 5:49 pm

مش شرط ان كل اتنين بيحبوا بعض يتجوزوا فى شروط الحياه متخلهمش يتجوزوا تانى حاجه الى بيحب بجد عمره فى حياته ديه كلها ما يخون ابدا ابدا لان الخيانه ديه شئ بشع جدا جدا جدا
http://www.alazhar.gov.eg
زائر
زائر

مُساهمةموضوع: رد: هل يا ترى الواحد ممكن يخون حبيبه ويترى ليه   هل يا ترى الواحد ممكن يخون حبيبه ويترى ليه Emptyالخميس ديسمبر 20, 2007 6:03 pm

يا جماعة واللة الحب حاجة والخيانة حاجة تانية خلاص ومش كل واحد بيحب يبقى الخيانة فى الحب بس
يارب حد يقدر يعرف مفهموم الخيانة صح

هل يا ترى الواحد ممكن يخون حبيبه ويترى ليه
صفحة 1 من اصل 1
 مواضيع مماثلة
-